ویژگی های طراحی سایت با اصول سئو چیست؟
نوشته شده توسط : hamed

برای اینکه بتوانید در لیست موتورهای کاوش عمل بهتری داشته باشید،  سئو در مشهد  بایستی محتوای با ارزش خویش را به صورت فرمت متنی HTML که برای تک تک این م.ت.ر های جسنجو قابل شعور میباشد تهیه و تنظیم کنیم. علی رغم پیشرفت های جان دار در تکنولوژی موتورهای کاوش، تصاویر، فولدر های اشاره گر، کدهای جاوا اسکریپت و بقیه محتوای غیر متنی اکثر زمان ها بوسیله موتورهای کاوشگر نادیده گرفته می گردند و ارزشی برای خزندگان موتورهای کاوش ندارند.

سهل وآسان ترین طرز برای اعتقاد از اینکه لغت ها و عباراتی که برای بازدید کنندگان خویش به اکران میگذارید به وسیله موتورهای کاوشگر خوانده می گردند این میباشد که آن‌ها را در فرمت متنی HTML قرار دهید. ولی برای عده ای که پیرو فرمت بهتر یا این که استایل اکران بصری می باشند، نحوه های توسعه یافته تری نیز وجود داراست:

برای تصاویر خویش تگ Alt بسازید. در حالتی‌که تصویری در محتوای خویش دارید، بهتر میباشد تگ Alt را برای آن تخصیص دهید تا در موتورهای کاوش قابل مشاهده باشد. در‌این موقعیت تصویر شما با یک محتوای متنی توضیح داده میگردد و در حالتی‌که مخاطب در موتور کاوش در پی این لغات کلیدی خاصص بگردد، مطلقاً محتوای شمارا پیدا خواهد کرد.
از فولدر های اشاره گر استعمال نکنید
برای هر تصویر متن قابل درک در تگ Alt بنویسید تا گوگل شعور بیشتری از عکس شما داشته باشد.
برای فولدر تصویر و یا این که کلیپ خویش نام با مسما تعیین کرده و با (under line) _ از هم غیروابسته نمایید و به دنبال نشانی تارنما خویش را وارد نمائید مانند: ROI_www_ezweb_ir.jpg
مشاهده تارنما به نحوی که موتورهای کاوش آن را میبینند
با به کار گیری از ابزارهایی همانند Google\'s cache ، بهینه سازی-browser.com یا این که MozBar میتوانید مشاهده کنید که چه عناصری از محتوای شما در موتورهای کاوش قابل مشاهده و ایندکس شد‌ه‌است.

ساختار لینک و پیوند بیلدینگ قابل خزش
موتورهای کاوش برای قرار دادن صفحه های جان دار در نتیجه ها کاوش به محتوای شما نیاز دارا هستند و می بایست آن را ببینند. همینطور برای اینکه بتوانند محتوای شما‌را پیدا نمایند، در صدر به لینک و پیوند نیاز دارا هستند. وجود ساختار پیوند قابل خزش که به Crawler های موتورهای کاوش اذن میدهند در مسیر وبسایت برای یافتن کلیه صفحه های تکان نمایند، امری به طور کاملً ضروری میباشد. هزاران هزار وبسایت در تشکیل داد و سازماندهی ناوبری خویش مبتلا خطا میگردند و همین فرمان سبب می گردد موتورهای کاوش نتوانند به کل محتوای آنها دسترسی داشته باشند. در صورت پایین می‌توانید شیوه بروز اینگونه مشکلی را ببینید:

 

در نمونه بالا، خزندگان گوگل به کاغذ A می رسند و در آن لینکی به صفحه ها B و E پیدا می نمایند. با این اکنون، اگرچه صفحه های C و D ممکن میباشد صفحه ها مهمی باشند، ولی خزندگان گوگل راهی برای دستیابی به آنها ندارند چون هیچ پیوند بی واسطه و قابل خزشی به صفحه های C و D اشاره نمی نماید. در حالتی که خزندگان موتورهای کاوش نتوانند به صفحه های شما دسترسی داشته باشند؛ محتوای عالی، مقصود قرار دادن لغات کلیدی مطلوب و بازاریابی هوشمندانه نیز نمی تواند مفید باشد به دلیل آنکه هیچ لینکی از وبسایت شما به آنان داده نشده و موتورهای کاوش حتی از وجود این صفحه ها با خبر نیستند!

تحلیل یک لینک و پیوند


تگ های لینک و پیوند می‌توانند دربردارنده تصویر، متن یا این که بقیه موادسازنده باشند و حیطه قابل کلیکی را بر روی برگه تولید نمایند تا استفاده کننده بتواند از این منطقه برای دسترسی به بقیه صفحه ها جانور در وبسایت استعمال نماید. این لینک و پیوند ها موادسازنده اساسی ناوبری در وب می باشند که با تیتر هایپر لینک و پیوند شناخته می‌شوند. در تصویر بالا، تگ \"a>\" علامت دهنده استارت پیوند میباشد. محل ارجاع لینک و پیوند به مرورگر (یا این که موتور جستجو گر) میگوید که پیوند به کجا یا این که چه سایتی اشاره داراست.

در نمونه بالا، نشانی http://www.ezweb.ir یک مرجع میباشد. بخش بعدی قابل مشاهده در پیوند برای بازدید کنندگان انکر تکست اسم دارااست. انکر تکست کاغذ ای را که لینک و پیوند به آن اشاره داراست، تعریف می نماید. در نمونه بالا، انکر تکست جان دار سرویس ها دیجیتال مارکتینگ میباشد. بنابراین استفاده کننده با مشاهده انکر تکست متوجه میشود که در شکل کلیک بر روی پیوند با چه محتوایی روبرو شود. این وسیع ترین ساختار یک پیوند میباشد که برای موتورهای کاوش قابل فهم و شعور است.در انتها نیز، تگ \"\" جای‌دارد که علامت دهنده نقطه پایان پیوند میباشد. قرار دادن این تگ برای غیر وابسته کردن پیوند از سایر المان های شیت ضروری میباشد.

ربات های خزنده به خیر و خوبی می‌دانند که بایستی این پیوند را به نمودار لینک و پیوند موتور کاوش اضافه نمایند، از آن برای به حساب آوردن متغیرهای جدا از کوئری به کار گیری کنند و آن را برای ایندکس محتوای شیت مرجع، دنبال نمایند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: